Általános Szerződési Feltételek

Az Általános Szerződési Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák Lisztes László E.V. (székhely: 1077 Budapest, VII. kerület, Rottenbiller utca 4 adószám: 55352338-1-42, mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett basszusgitaroktatas.hu webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül, magatartási kódexre nem utal.

Szolgáltató adatai.

Oldal: basszusgitaroktatas.hu
A szolgáltató neve: Lisztes László EV
A szolgáltató székhelye: 1077 Budapest, VII. kerület, Rottenbiller utca 4
Adószám: 55352338-1-42
Levelezési cm: professional.bassguitar.player@gmail.com
Telefonszám: 06305236421
A szerződés nyelve: Magyar

1) Alapvető rendelkezések

A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzatértelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

-> 1.2) hatály.
Az ÁSZF hatálya módosításig, vagy a szolgáltató megszűnéséig érvényes.

-> 1.3 a platform szerzői jogi védelme
Az oldal teljes tartalma a szolgáltató illeti. A termékképek több esetben lehetnek illusztrációk, esetleg a szolgáltató partnerei által forgalmazott termékek egyedi képei. Minden média, publikáció engedély nélküli felhasználása jogi következményeket vonz maga után.

-> 1.4 rendelkezésre állás
Az oldal egész évben elérhető. Ez alól kivétel:
• Tervezett karbantartás
• Nem tervezett karbantartás
• A szolgáltatótól független leállás
• megszűnés

2) Adatkezelési szabályok

Az adatkezelési szabályzat az alábbi hivatkozás alatt érhető el. https://basszusgitaroktatas.hu/adatvedelem-gdpr/

3) Megvásárolható termékek köre

-> 3.1 termék
A basszusgitaroktatas.hu oldalán megtalálható termékek csak és kizárólag virtuális termékek lehetnek. A termékekhez esetleg csatlakozó dokumentációk letölthetők. A termék ára nem tartalmaz ÁFÁ-t. A szolgáltató Alanyi Adómentes vállalkozó. A termékek virtualitásuk lévén nem tartalmazzák annak csomagolását, szállítását. A virtuális termékek csomagok.

-> 3.2 termék leírása
A csomag áruházban a Szolgáltató feltünteti a termék (csomag) nevét, leírását, a termékekről képzeletbeli, illusztrációt, fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek nem egyeznek a valósággal, csak illusztrációként szerepelnek.

-> 3.3 akciós ár
A Szolgáltató döntései, üzleti tervei alapján beléphetnek a csomag áruházba akciós árak. Az akció időtartalma nem minden esetben lesz feltüntetve az adott akciós termék oldalán.

4) Rendelés menete

-> 4.1 rendelés leadása

A termék (csomag) megrendelése, illetve a megrendelés leadása a https://basszusgitaroktatas.hu/uzlet/ (továbbiakban webshop) link megnyitásával kezdődik. Ezt a linket a https://basszusgitaroktatas.hu oldal felső menüjében a „csomagok” menüpontra kattintva is elérheti bárki. A megrendeléshez, a termékek teljeskörű leírásához nem szükséges a regisztráció.

A termékre kattintva megjelennek a következő adatok:
– A termék képei (csak illusztráció),
– A termék neve,
– A termék ára,
– A leírása,
– Valamint egy „Kosárba teszem” gomb.
– Ezenkívül az adott termék alatt előfordulhatnak egyéb kapcsolódó, keresztértékesített termékek is.

A „Kosárba teszem” gombra kattintva az adott termék bekerül egy virtuális bevásárlókosárba. Erről a tevékenységről a webshop üzenetet küld az adott termék terméklapja fölé. A kosár ( https://basszusgitaroktatas.hu/kosar/ ) elérhető az ebben az üzenetben szereplő „kosaram” gombra, vagy a felső menübe elhelyezett „Kosár” gombra való kattintással is. A Kosár oldalának megtekintése után, az összes megvásárolni kívánt terméket megjeleníti a webshop.

A kosár oldal további lehetőségei:
– Ezen az oldalon meg kell határozni a szállítási módok közül azt, amelyik a legmegfelelőbb önnek.
– Ezen az oldalon lehet érvényesíteni az esetleges kuponkódokat.
– Ezen az oldalon a törlés gombra kattintva lehet eltávolítani egy adott terméket a kosárból.

Amennyiben már nem kíván több terméket a kosarába helyezni kattintson a „Tovább a pénztárhoz” gombra.
A pénztár oldalon ( https://basszusgitaroktatas.hu/penztar/ ) meg kell adni a következő számlázási adatokat.
– Keresztnév,
– vezetéknév,
– cégnév,
– adószám
– Utca, házszám,
– Megye,
– Város,
– Irányítószám,
– Telefonszám,
– E-mail cím,
– Illetve itt lehet létrehozni egy basszusgitaroktatas.hu belső fiókot is.

További lehetőségek a pénztár oldalon.:
– Adatkezelési tájékoztató megtekintése,
– Bejelentkezés,
– Kuponkód megadása

Fontos: A számlázási adatok egyes mezői „*”-al vannak megjelölve. Ezen mezők kötelezőek. Amennyiben ön nem szeretné megadni valamely kötelező mező értékét, a vásárlás meghiúsul, a rendelést nem tudja leadni. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a pontatlan, helytelen, rossz adatok megadása után / megadásából származó kellemetlenségekért.
Amennyiben minden adatot megadott kattintson a „Megrendelés elküldése” gombra, hogy véglegesítse megrendelését.
A megrendelés mindaddig megszakítható amíg nem kattint a „Megrendelés elküldése” gombra. A megszakításhoz, navigáljon el a pénztár oldalról, bármely egyéb basszusgitaroktatas.hu aloldalra.

-> 4.2 adatbeviteli hibák utólagos javítása
Utólagos javításnak minősül minden olyan kérés, mely a „Megrendelés elküldése” gombra való kattintás után következik be. Amennyiben Ön bármilyen adatot szeretne módosítani azt két formában tudja megtenni. Vagy elektronikus levél (e-mail) küldésével, vagy a „Megrendelés módosítása” webshop almenüben. E-mail-en történő módosításhoz feltétlenül adja meg a tárgy mezőben a megrendelés számát. Valamint azt hogy mi a helytelen adat, illetve mi a helyes adat. A „Megrendelés Módosítása” almenü alatt minden mezőt töltsön ki, vagy kattintson a „Módosítási igény elküldése” gombra.

Az utólagos hibák javítási igényének leadására mindaddig lehetősége van a vásárlónak amíg a rendelés nem kerül kifizetett státuszba. Ezután már nem áll módjában a Szolgáltatónak a módosítási igény teljesítése. Ebből fakadó későbbi kellemetlenségekért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.

Utólagos hibák a következők lehetnek:
– Bármilyen számlázási adat
– Plusz termék igénylése. (bár ebben az esetben leadhat új megrendelést is)

-> 4.3 fizetési lehetőségek
A fizetési lehetőségek, a megrendelés folyamatának utolsó oldalán, a Pénztár oldalon jelennek meg. Ahhoz, hogy a megrendelést véglegesíteni lehessen ki kell választani az alábbi fizetési lehetőségek közül azt, amely megfelel a vásárló számára. Utánvétes fizetésre nincs lehetőség!

Előre fizetés banki átutalással.
Ebben az esetben a megrendelés véglegesítése után rendszerünk automatikusan kiküld a megadott elektronikus levelezési címre egy díjbekérőt (proforma). A díjbekérő tartalmazza az átutalással teljesítendő szükséges adatokat is. A fiókhoz / csomaghoz tartozó képzési anyag, a rendelés ellenértékének számlánkra való beérkezése után kezdődik meg.

Bankunk: OTP Bank
Számlaszámunk: 11773315-00770851
A közlemény rovatba kérjük tüntesse fel rendelési azonosítóját, melyet a díjbekérőn fog megtalálni.

-> 4.4 szállítási módok
A termékhez nem tartozik szállítás, tekintettel arra, hogy virtuális termékről van szó.

-> 4.5 visszaigazolás
A szolgáltató köteles a vevő megrendelésének megérkezését a vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás a vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül a vevőhöz nem érkezik meg, a vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. Megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve a vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak.

5) Megrendelés feldolgozása

–> 5.1 feldolgozás megkezdése
A Szolgáltató, a vevő által véglegesített megrendelés után (4.1 pont), munkanapokon kezdi meg annak feldolgozását. (Hétfőtől péntekig)

-> 5.2 teljesítési határidő
Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 2 munkanapon belül történik. Ha a Szolgáltató és a vevő a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, a Szolgáltató a vevő felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre. A teljesítési határidő kizárólag a rendelt csomag (termék) -hez kapcsolódó képzési anyagok beállítására vonatkozik.

6) Elállás joga

A törvényi szabályozás értelmében (a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet) a fizikális termékek esetén élhető lehetőség az elállás joga. Viszont kivétel ez alól, ha a szolgáltató a vevő egyedi kérését teljesítette, egyedi terméket készített a vevő számára, azaz olyan terméket értékesített a szolgáltató a vevő javára. Ebben az esetben a vevő elesik az elállási jogaitól.

7) Panaszkezelés

Panaszkezelés online, emailben történik. A panaszt legkésőbb 30 napon belül megválaszoljuk, kezeljük.

8) Vegyes rendelkezések

Szolgáltató és Vevő vitás ügyeiket elsősorban békés úton próbálják rendezni. A Vevő és a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik a Kecskeméti Bíróság/Törvényszék illetékességét.

Érvényes ettől: 2021. Július hónaptól (módosításig)

Shopping Cart